Eenmalige website scan
✓ Inzicht in de grootste pijnpunten van je website
✓ Prioriteitenlijst met verbeterpunten waar je direct mee aan de slag kunt
✓ Belangrijkste pagina’s van je website worden onder de loep genomen
Stel jij jezelf onderstaande vragen weleens?
· Hoe kan ik meer omzet uit mijn website halen?
· Waar haken de meeste bezoekers op mijn website af?
· Waarom haken mijn websitebezoekers af?
· Wat zijn de belangrijkste verbeterpunten voor mijn website?
· Vanuit welke kanalen converteren mijn websitebezoekers niet goed en hoe komt dat?
Met een eenmalige website scan krijg je inzicht waar de grootste pijnpunten van je website zitten en geef ik je oplossingen hoe je je website prestaties kunt verbeteren. Denk aan meer aanvragen, verkopen, leads, lagere uitstappercentages, kwalitatief beter verkeer voor je website en een gebruiksvriendelijkere website. Maak een goede indruk met je website op je potentiële klanten. Je website is tenslotte je visitekaartje 😉
Komende maand nog 2 plekken voor een website scan!
Hoe ziet het proces voor een eenmalige scan eruit?
Graag leer ik jou en het bedrijf beter kennen. Wat zijn je ambities? Waar wil je naartoe groeien? Wat zijn de belangrijkste producten? Wat zijn de unique selling points van het bedrijf?
Graag kijk ik samen met jou waar je naartoe wilt groeien en wat belangrijk is voor het bedrijf zodat we een passend website optimalisatie proces ingaan.
Meten = weten. Het is belangrijk dat we op basis van de data van websitegebruikers beslissingen gaan maken. Hiervoor is toegang tot Google Analytics nodig. Daarnaast zal Hotjar nog meer inzichten geven in wat websitebezoekers daadwerkelijk uitspoken op je website. Waar klikken ze op, waar haken ze af, welke vragen hebben ze en waar twijfelen ze over? Ik help jullie bij de implementatie van Hotjar op de website.
Nu is het tijd om de data te gaan analyseren en op zoek te gaan naar de pijnpunten van de website. De data wordt omgezet in begrijpelijke taal en conclusies. Er wordt bijvoorbeeld gekeken waar op de website de uitstap het hoogst is en waar op de website de grootste impact gemaakt kan worden.
Door 4+ jaar ervaring website optimalisatie specialist heb ik al veel klanten mogen helpen en veel websites geanalyseerd. De kennis die ik heb opgedaan deel ik graag met je. Zo weet ik wat wel en wat niet werkt op een website en wat de must haves zijn voor een website. Daarnaast zullen we ook onderdelen moeten testen om te kijken wat het beste aansluit bij jouw doelgroep en website.
Om de pijnpunten die we in Analytics hebben ontdekt nog beter te kunnen onderbouwen en begrijpen zetten we Hotjar in. Hier kunnen we precies zien waar op geklikt wordt, waar websitebezoekers afhaken en wat hun vervolgstappen zijn. Ook kunnen we polls inzetten om verdiepende vragen te stellen en waardevolle informatie te achterhalen. En geloof me: deze punten zullen je verbazen en je had zelf van te voren niet kunnen bedenken dat je websitebezoekers deze vragen zouden hebben.
De pijnpunten van de website zullen gepresenteerd worden met concrete actiepunten aan jou (en je team). Zo weet je precies hoe je het pijnpunt op de website kunt aanpakken. Dit is ook de gelegenheid om vragen te stellen en samen tot een vervolgplan te komen om de actiepunten op te pakken. Je ontvangt vervolgens een bestand waarin de verdeling wordt gemaakt wie wat oppakt en welke punten de hoogste prioriteit hebben.
De actiepunten zijn besproken. Tijd voor actie! We gaan aan slag om de website daadwerkelijk te verbeteren. In deze fase zal de webbouwer er ook bij betrokken worden om technische verbeterpunten op te pakken.
Veelgestelde vragen
Bij deze scan wordt gekeken naar de belangrijkste pagina’s (ca.10 pagina’s) van de website.
Wat krijg je opgeleverd:
- PDF presentatie met alle verbeterpunten
- Excel document met alle actiepunten geprioriteerd
- Prioriteitenlijst top 5
De punten zullen gepresenteerd worden en onderbouwd. Je krijgt ook de mogelijkheid om vragen te stellen.
De kosten voor een uitgebreide website scan bedragen €1.299. Dit geeft je gedetailleerde inzichten en concrete verbeterpunten voor je website waar jij of je webbouwer direct mee aan de slag kan.
Om de grootste pijnpunten te achterhalen kun je al ver komen met de eenmalige websitescan.
Wil je structureel gaan groeien, dan zou je maandelijks bezig moeten zijn met website optimalisatie. De vragen van je websitebezoekers veranderen namelijk voortdurende (o.a. door externe factoren zoals seizoensinvloeden). Je kan altijd na de eenmalige scan aangeven dat je door wilt gaan met website optimalisatie. Benieuwd naar het proces van maandelijkse website optimalisatie? Bekijk hier hoe het proces eruit ziet als je met maandelijkse website optimalisatie aan de slag gaat.
Nee, website optimalisatie is een continu proces. Na deze 7 stappen heb je een mooie start gemaakt voor het optimaliseren van je website. Het websitegedrag van je websitebezoekers veranderd voortdurend. Dit komt door verschillende seizoenen, de veranderende markt, externe factoren, etc. Daarnaast heb je wellicht ook verschillende doelgroepen waar je je op focust. Belangrijk om continue te kijken wat er op je website gebeurt, welke vragen je websitebezoekers hebben en hoe je hierop in kunt spelen.
Door dit te doen wordt jij uiteindelijk beloont met betere website prestaties zoals, meer verkopen, omzet en tevreden klanten!
Het kan zo zijn dat je niet direct wat verkoopt op je website. Vind je het belangrijk om een representatieve uitstraling met je website te hebben en te zorgen dat websitebezoekers kunnen vinden waar ze naar op zoek zijn op je website? Dan is website optimalisatie zeker wat voor jou! Je website is ten slotte je online visite kaartje.
Op elke website zijn verbeterpunten te vinden ongeacht in welke branche je werkzaam bent. Voor alle branches kunnen website scans uitgevoerd worden waar unieke verbeterpunten uit zullen komen.
Tools om jouw website te verbeteren
Reviews van klanten
UITSTEKEND Gebaseerd op 3 recensies Mister Marcel2025-01-10Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Jaimy heeft voor ons de bestaande website geupdate en een nieuwe ernaast gemaakt. We worden nu veel beter gevonden en krijgen zo meer aanvragen binnen. Daarin hadden we nogal wat eisen maar Jaimy heeft het meer dan waar gemaakt. Ondanks haar nog relatieve jonge leeftijd communiceert Jaimy zeer goed, duidelijk en prettig. Onderneemt zelfstandig haar acties zodat alleen het eindresultaat besproken hoeft te worden. Kortom, zeer fijn om mee samen te werken, wat we ook blijven doen. Jean Haasbroek2024-12-11Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Een mooie website is vandaag niet meer voldoende. Nee, een website moet goed gevonden worden, het moet voor je bezoekers duidelijk zijn dat ze bij jou aan het juiste adres zijn. Het moet ze duidelijk maken dat jij hun pijn snapt, dat jij die weet op te lossen en wat het ze op kan leveren. Je website moet ze aan de hand nemen en helpen om klant bij jou te worden. Terwijl dit soort zaken mijn interesse kregen kwam Jaimy op mijn pad, ik vroeg haar mijn website onder de loep te nemen en zij begon met mij de juiste vragen te stellen en kwam vervolgens met een uitgebreide presentatie en lijst met verbeterpunten terug. Ik was onder de indruk van haar uitgebreide analyse, inlevingsgevoel en welke nuttige punten ze wist te noemen voor het verbeteren, of converterender maken van mijn website. Ik kan iedereen die een volgende stap wil maken met hun website aanbevelen om met haar aan de slag te gaan. Maar beter nog als je een (her)nieuw(de) website gaat ontwikkelen haar er zo vroeg mogelijk bij te betrekken en meteen een optimale website neer te zetten. Wilco Hoogeveen2024-11-06Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Jaimy heeft afgelopen maand onze website (Turf Events) geanalyseerd en een uitgebreid verslag opgeleverd met bevindingen en tips hoe we onze 'websiteflow' kunnen optimaliseren. Er was weinig input nodig vanuit ons, 'opeens' lag daar een zeer volledig rapport dat rustig en duidelijk door Jaimy is toegelicht. We zijn druk bezig haar tips door te voeren en kunnen dus nog niks zeggen over hoeveel effect het gaat hebben, maar wat er is opgeleverd is volledig naar wens. De communicatie was duidelijk en prettig. Kortom; niks op aan te merken!
Het optimale resultaat uit jouw website halen? Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in!

✓ Inzicht in de grootste pijnpunten van je website
✓ Prioriteitenlijst met verbeterpunten waar je direct mee aan de slag kunt
✓ Belangrijkste pagina’s van je website worden onder de loep genomen